Wzmocnienie resoru 1-piórowego Mercedes Sprinter 208-319 / VW LT Crafter od 1996 (zestaw)
Ceny podane bez kosztów dostawy.
Ceny podane bez kosztów dostawy.
-
Kurier - przesyłki gabarytowe 34,00 zł
-
Odbiór osobisty w Krakowie Darmowa
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Administratorem danych osobowych jest JAKUBA Jakub Jaworski. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Kod produktu: ZESTAW07
Dane techniczne
Opis
Zastosowanie: Mercedes Sprinter 208D 210D 212D 214 208CDI 211CDI 213CDI 216CDI 308D 310D 312D 314 308CDI 311CDI 313CDI 316CDI (pojazdy produkowane w latach 1996 - 2006),
Mercedes Sprinter 209CDI 210CDI 211CDI 213CDI 215CDI 216CDI 218CDI 219CDI/BlueTEC 224 309CDI 310CDI 311CDI 313CDI 315CDI 316CDI 318CDI 319CDI/BlueTEC 324 (pojazdy produkowane od 2006 roku)
Stosowany również w: VW LT 28 35 II generacji (1996 - 2006) oraz VW Crafter 30 35 (od 2006)
Zestaw na jedną oś zawiera: 2 pióra wzmacniające, 4 strzemiona oraz 4 przekładki / odboje gumowe
Zestaw wzmacniający resor jednopiórowy zawierający dwa pióra wzmacniające, cztery strzemiona mocujące oraz cztery gumowe przekładki / odboje na końcach "belek".
Ten rodzaj piór wzmacniających stosujemy, gdy zależy nam na zachowaniu komfortu resorowania podczas jazdy "na pusto" lub z niewielkim obciążeniem, a jednocześnie zwiększeniu wytrzymałości zawieszenia przy jeździe z ciężkim ładunkiem.
W celu uzyskania progresywnej charakterystyki zawieszenia, montujemy w pojeździe lekko podgięte pióra wzmacniające - "belki". Podczas jazdy bez lub z niewielkim ładunkiem "pracuje" tylko pióro główne, które w miarę wzrostu obciążenia prostuje się i opiera na na "belce" wzmacniającej, co powoduje usztywnienie całego tylnego zawieszenia i chroni pióro główne przed złamaniem wskutek przeładowania.
Pióro wzmacniające resor jednopiórowy w środkowej części od góry posiada wgłębienie (na łeb kołka ustalającego resoru), a od dołu łeb kołka, który pasuje do otworu w mocowaniu na osi pojazdu, nie ma potrzeby wiercenia otworu w resorze w celu połączenia obu piór śrubą centralną.
Zamówienia złożone do 13:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia