Menu
Szukaj
Koszyk
Szukaj
Koszyk
Producent: PSF (przejdź do produktów)

Wzmocnienie resoru 1-piórowego Mercedes Sprinter 208-319 / VW LT Crafter od 1996 (zestaw)

Zestaw wzmacniający resory jednopiórowe tylne Mercedes Sprinter 208-319 oraz VW LT i Crafter. Dla pojazdów produkowanych od 1996.

Przejdź do pełnego opisu
792,00 zł
z 23% VAT

Ceny podane bez kosztów dostawy.

Dostępność:
oczekiwanie na dostawę
Czas wysyłki: 24 godziny
Dostawa od 34,00 zł - Kurier - przesyłki gabarytowe

Zapytaj o produkt

Kod produktu: ZESTAW07

Dane techniczne

Ilość piór 2
Grubość piór 23 mm
Szerokość 70 mm
Długość przód / tył 680 mm / 680 mm (1360 mm)
Strzemię M14x1,5 74 mm x 160 mm

Opis

Zastosowanie:   Mercedes Sprinter 208D 210D 212D 214 208CDI 211CDI 213CDI 216CDI 308D 310D 312D 314 308CDI 311CDI 313CDI 316CDI                                       (pojazdy produkowane w latach 1996 - 2006),

                             Mercedes Sprinter 209CDI 210CDI 211CDI 213CDI 215CDI 216CDI 218CDI 219CDI/BlueTEC 224 309CDI 310CDI 311CDI 313CDI                                    315CDI 316CDI 318CDI 319CDI/BlueTEC 324 (pojazdy produkowane od 2006 roku)

Stosowany również w: VW LT 28 35 II generacji (1996 - 2006) oraz VW Crafter 30 35 (od 2006)

Zestaw na jedną oś zawiera: 2 pióra wzmacniające, 4 strzemiona oraz 4 przekładki / odboje gumowe

Zestaw wzmacniający resor jednopiórowy zawierający dwa pióra wzmacniające, cztery strzemiona mocujące oraz cztery gumowe przekładki / odboje na końcach "belek".

Ten rodzaj piór wzmacniających stosujemy, gdy zależy nam na zachowaniu komfortu resorowania podczas jazdy "na pusto" lub z niewielkim obciążeniem, a jednocześnie zwiększeniu wytrzymałości zawieszenia przy jeździe z ciężkim ładunkiem.

W celu uzyskania progresywnej charakterystyki zawieszenia, montujemy w pojeździe lekko podgięte pióra wzmacniające - "belki". Podczas jazdy bez lub z niewielkim ładunkiem "pracuje" tylko pióro główne, które w miarę wzrostu obciążenia prostuje się i opiera na na "belce" wzmacniającej, co powoduje usztywnienie całego tylnego zawieszenia i chroni pióro główne przed złamaniem wskutek przeładowania.

Pióro wzmacniające resor jednopiórowy w środkowej części od góry posiada wgłębienie (na łeb kołka ustalającego resoru), a od dołu łeb kołka, który pasuje do otworu w mocowaniu na osi pojazdu, nie ma potrzeby wiercenia otworu w resorze w celu połączenia obu piór śrubą centralną.

Zamówienia złożone do 13:00 w dni robocze wysyłamy tego samego dnia

Zamienniki wysokiej klasy o jakości porównywalnej do oryginału
Dopasujemy właściwy resor na podstawie numeru VIN, skontaktuj się z nami